
Doradztwo e-commerce
Przepraszamy, poniższa strona jest w trakcie budowy.
Chcesz skorzystać z doradztwa e-commerce?
Na czym polega audyt kanałów marketplace?
Audyt e-commerce polega na przyporządkowaniu procesów, zdiagnozowaniu problemów i błędów, a także przygotowaniu odpowiednich rozwiązań wraz z nadaniem im statusów (priorytetów).
Przygotowując audyt e-commerce bierzemy pod uwagę wszystkie elementy Twoje firmy - realizowaną strategię, sposób zarządzania, prowadzone działania marketingowe, procesy sprzedażowe, a także możliwości finansowe w zakresie wdrażania rozwiązań zdiagnozowanych problemów i błędów .

Najważniejsze elementy audytu kanałów marketplace
Strategia
sprzedażowa
Holistycznie przyjrzymy się Twojej strategii biznesowej. Sprawdzimy wewnętrzne procesy zarządzania biznesem e-commerce.
Konkurencja w kanałach marketplace
Weźmiemy pod lupę realizowaną strategię marketingową oraz jakość lejków marketingowo-sprzedażowych.
Działania marketingowe
Poznamy i ocenimy kompetencje, a także mocne i słabe strony zespołu odpowiedzialnego za e-commerce
Jakość ofert w kanałach marketplace
Sprawdzimy przebieg, a także ocenimy skuteczność procesów sprzedaży internetowej.
Procesy zarządzania i obsługi klienta
Sprawdzimy jakość i skuteczność procesów zarządzania oraz poziom obsługi klientów e-commerce.
Darmowy audyt aukcji - platforma Allegro
Sprawdzimy dla Ciebie za darmo audyt jednej wybranej aukcji na platformie Allegro.